| Projekt | Belliphonie |
|---|
| Teilprojekt | Die Laute des Krieges |
|---|
| Belegnummer | 1356 |
|---|
| Nachweis | Nicolò Barbaro: Il ‚Diario‘ dell’assedio di Contstantinopoli di Nicolò Barbaro. Hg. v. Alberto Codato. Canterano 2017. |
|---|
| Nachweisstelle | S. 81 |
|---|
| Text | Pur in questa note aldando nuj da mar queli estremi cridori che feva queli malvaxi pagani atorno dele mure de questa puovera zità, che veramente i crjdori si se aldì perfina ala banda dela Natalia, che son mia dodexe da luta(n) dal chanpo del turcho, e nuj da mar vedando e aldando tanti estremi zigori credevemo del tuto che in quela fiada i volese dar la bataia zeneral. El iera tanti i sonari de nachare e de suo tanburlj che veramente el iera una chossa da no(n) poder creder, salvo chi alldiva. |
|---|
| Übersetzung | - |
|---|
| Narrativer Kontext | Der große Lärm aus dem Lager der Türken führt in Konstantinopel zu der Annahme, ein großer Angriff stehe bevor – Belagerung von Konstantinopel (1453) |
|---|
| Kriegerische Handlung | Belagerung |
|---|
| Laut | Schrei, Kastagnettenklänge, Trommelklänge |
|---|
| Instrument | Kastagnetten, Trommeln |
|---|
| Waffe | – |
|---|
| Lautkategorie | |
|---|
| Lautgegenstand | |
|---|
| Sprache | Italienisch |
|---|
| Entstehungszeit | kurz nach Ende 1462? |
|---|
| Berichtszeit | 1453 |
|---|